Sivut

sunnuntai 6. toukokuuta 2018

salmenniemenhartsa 1

  1. No joo jatkakaa, pankaa vaikka giffi. Hyvien ihmisten elämää on vain joskus mukava häiritä. Tämmöseltä se tuntuu täällä turpaansaantipuolella. Menkää vaikka marssille ja vastustakaa Gazaa tai muuten toimikaa kuten toimitte. Tapellaan kun tavataan. Nyrkein.
  2. Onko päässyt näiden natsijahtaajien kohteeksi?
  3. Ketä mä syyttäsin? En ainakaan -henkilöä, mutta näitä huoria, joiden empatiakyky on sellanen, että rasismikortti heiluu. Haistakaa vittu ja jatkakaa elämäänne.
  4. Eli mä en oo , joka on yksin ja kärsii mutta sitä tuetaan kivoilla meemeillä ja jatkuvalla huomiolla toisin kuin mua, joka oonkin täysi paska, ja oon vittuillu vähän kaikille vaikka oonkin ihan naurettava jätkä. Saan mitä ansaitsen kun metro osuu.
  5. No siinä tapauksessa mä en oo , kun ei landella oo metroo. Tää masentaa mua tosi paljon.
  6. Mutta landet on rasistei ja mä oon kuulemma rasisti, joten ehkä mä sitten oon , joka on lande. Tää mahdollisuus vähentää mun jatkuvaa ahdistusta ja masennusta. Silti saatan mennä kohta metron alle.
  7. Oonko mä sittenkin ? Se selittäis tän yksinäisyyden tunteen, joka on mua seurannut rapiat 40 vuotta. Oon ollut ihan masentunutkin. Tosin en diggaa landesta.
  8. Nyt musta tuntuu, että oon . Tai ehkä se on toive. Raportoin lisää.
  9. No enhän mä oo , jos olisin, tää ei olis ihan tämmöstä.
  10. Mä oon ollut -miehen (sori tää sovinismi) unessa mihin te ette milloinkaan yllä.
  11. Mä oon oikeesti .
  12. Kahviteltiin 'n kanssa kolme tuntia ja laitettiin kirjallisuus kuntoon. Sain myös kuvan lukijalahjaksi.
  13. Istahdan Kaffilan pöytään. Sisään astuu .
  14. Edellinen tällainen laaki päähän, kertakaikkinen tarkka kuvaus kaikesta olennaisesta -novelli oli Hyryn Maantieltä hän lähti. Eka edes samaan sarjaan - ja myös rinnalle ja ohi novelli nimeltä kirjassa .
  15. Vastauksena käyttäjälle 
    elokuva-arvionovellistiikkaa on harjoittanut juuri myös
  16. "Metsä, järvi, puhumattomat ihmiset." Harry Salmenniemen novellissa katsotaan Hymyilevä mies -elokuva läpi. Kriittiselle katsojalle mies näyttää irvistävän. Lopputulos on sukupuoliroolit kyseenalaistava, hauska ja alakuloinen.
  17. Ihmettelen, miten jostakin voi yhä muodostua jotakin muuta.
  18. Yhtäkkiä aikaa on paljon. Sitä on edessä, sivuilla, ympärillä.
  19. Ikkuna oli vähän auki, sitä raotettiin vielä lisää, jotta unet pääsisivät sisään.
  20. Minua on jo pitkään vaivannut se, etten näe uniani toiseen kertaan.
  21. Tarkastelen ajatusta, siirtelen sitä mieleni riviltä toiselle.
  22. Harvinaista -herkkua: Mikko Rikalan kaunis pieni valokuvateos Towards Nothing. Harryn runot, Tuomas Kortteisen graafinen suunnittelu.

  23. Vaan kuinka suuri osa :n tekstistä onkaan suoria lainauksia Urheiluruudusta?

  24. , siitä kun oli / pimeä miten syvästi / äänet häikäisivät
  25. Hangen avoin minimalismi

  26. Sataa silkkiä, pit
  27. Lähes kaikki sanat tarkoittavat.
  28. Ilmeisesti Tweetdeck (eikä itse) jeesasi Pyörälää ja taittoi 'n kirjan uusiksi vaakaformaattiin. Ping
  29. Posti toi äsken paranoidiseen psykoosiin vajonneen savolaismiehen sisäistä maailmaa järkyttävästi kuvaavan uutuusrunoteoksen: "Hyö" ja Stasi. Kiitos, !
  30. Kuvassa "allekirjoittanut", Vesa Haapala, Markus Pyörälä, ja rakkauden keväänä 2013.

  31. Yö ja lasi, magnum opus by Ilmesty. Nyt

Ei kommentteja: