Sivut

lauantai 17. joulukuuta 2016

Kommentti erääseen keskusteluun:

Tää on kyl mielenkiintoinen kysymys. Rupesin oikein itekin miettimään ja sattumoisin puhuttiin tästä pari päivää sitten Karri Kokko -ystäväni kanssa, jolle sanoin että tulen paremmin toimeen nais- kuin miesseurassa, mikä kenties johtuu siitä, etten ole niin välittänyt moottoreista, jotka olivat lapsuus- ja nuoruusympäristöni poikien ja miesten keskeinen harraste. Varmaan siinä jotain äiti-ikävääkin on. Homojen kanssa on myös miellyttävää, lesboja en tunne kovin monia, no jaa, jokusen sentään, ja pidän heistä. Tosin ei se lesboudesta johdu (pikku extrakivuus ehkä), mutta miesten homokulttuuri vetoaa muhun, tähän heteropösilöön! Urheiluasiat on ehkä sitä heteromiehistä sitten. Vaimokulta piti liikuttavana sitä, että johonkin nettitestiin panin parhaan ystäväni ammatiksi "päätoimittaja" ja ko. päätoimittaja on nainen! Eli tämmönen misogyyni ja journalismin (äiti oli toimittaja) vihaaja minä olen. Itse asiassa joskus vituttaa, kun mua sanotaan misogyyniksi, koska toki misogyyni olen, mutta olen myös paljon muuta. Ilmeisesti kaikilla ei ole näin, he tuntevat jotenkin vaisusti, vai tuntevatko lainkaan, minä poika sen sijaan tunne täysillä! Rakastan ja vihaan!

Ei kommentteja: