Sivut

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

minun on luovuttava ystävyydestäsi, koska pitelet minua pahoin. vedät minua mukaasi alhaisuuteesi, alhaisiin motiiveihisi, jo valheellinen vihjaus on hirvittävä teko ja sinulta niitä tulee jatkuvasti. miksi toimit noin? miksi kohtelet ystävääsi kuin paskaa? tuskin kaikkia ystäviäsi kohtaan olet tuollainen? miksi kohtelit minua huonosti, miksi ylipäänsä kohtelet ystävääsi huonosti? enää en ole ystäväsi, olen poistanut sinut elämästäni, mutta toivon ettet kiusaa nyt jotakuta muuta ystävääsi. siis onko minunkaltaisiani ystävissäsi paljonkin? olen tehnyt kaikkeni etten vajuisi tasollesi ja olen onnistunut siinä kohtuullisesti, mutta pelkään, että alan solvata sinua hirvittävästi jos vielä olemme ystäviä. että sanon sinulle muutamia totuuksia. Jumala minua varjelkoon etten minä niitä sinulle milloinkaan sano. tiedän että tulet levittelemään minusta juttuja ahdistustasi lievittääksesi, niinhän sinä toimit elämässäsi. mutta toivon lujasti etten vajoa tasollesi vaikka tulen kuulemaan hirvittäviä valheita. joudun ponnistelemaan kovasti mutta olen siihen valmis. etten tule vetämään sinua turpaan. hyvästi.

Ei kommentteja: