Sivut

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Eilen iski allergia hurjalla voimalla. Tein sananeliömaalausta ja nenästä suorastaan tulvi eritettä ympäriinsä. Taulusta tauluun liisi erite. Näky oli hirvittävä. Tein kuitenkin sananeliötauluni valmiiksi, jouduin korjailemaan suttaantuneita kohtia ja olin varma että se on menoa nyt kun lähteä on alettu, mutta taistelin ja viimeisillä voimillani 00.30 saatoin samein silmin tutkia aikaansaannostani. Luin myös loppuun Theresin ja tänään lueskelin Vuosien varjoa, mutta Marlowen omahyväisyys hieman rasittaa. Tein apuraha-anomusta. Vihjaan siinä, että minulla on kuusi romaania valmiina ja seitsemän tekeillä että ahkeria ollaan oltu että olisiko mitenkään mahdollista että antaisitte minulle tukea laajoista laareistanne että näyttöjä olen jo antanut. Mutta laareissa asustaa allergia.

4 kommenttia:

Liro kirjoitti...

Millainen Theres oli? Sain sen pari kuukautta sitten ystävältä, joka vähensi tilasyistä kirjojaan, enkä ole vielä aloittanut.

Sami Liuhto kirjoitti...

On se hyvä, vaikka loppu ei oikein lähde, jos näin voi sanoa. Lainasin vähän Heinrich Bölliä innostuneena näistä Saksan 70-luvun kohinoista.

Pidän tässä pari päivää nettivapaata, sähköpostit katson, mutta kommentoikaa tänne ja kaikkialle, hyväkkäät!

Ripsa kirjoitti...

Sami,

toivottavasti et ole enää kipeä ja pääset sinne Illuminaatti-miitinkiin. Tuntuvat kaipaavan sua.

Kuulostaa niin hurjalta tilaisuudelta että et oikeastaan voi olla kipeä...

Sami Liuhto kirjoitti...

Olen sairas aina. Mutta huomenna on pakollista menoa. Olen kuitenkin hengessä mukana.