Sivut

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Frygt og Bæven


Nyt pelvottaa. Olen 5. lokaista kuuta keskustelemassa Turkun kirjamessuamisissa (vrt. ed. merk.) Juhani Rekolasta. Enkä osaa keskustella! Täytyy opetella tapoja. Sitten pitää lukea Rekolan tuotantoa kunnolla ja ajatuksella, molemmat niin hankalia juttuja eikä minulla enää ole tekosyitä tunaroimiseen. Vaikka olen runoilija!

Pahinta kuitenkin on, että FB:ssä minua parkaa tituleerataan "kirjailijaksi", mikä saattaa ärsyttää eri toten Kirjailijaliiton nuorempia jäseniä, sillä minä en tietenkään ole jäsen. En aivan oikein täytä kriteerejä. Myrsky ja mylväys kun tästä kuulevat! Taidankin keskustelun aluksi pitää puheenvuoron, missä pesen käteni ohjelmalehtisen valheilta. Sitten teen Canossan-matkan nuorliittolaisten luo. Vanhempia tuskin asia kiinnostaa vittuakaan.

Siitäkään ei ole kukaan kiinnostunut, jos sanoo olevansa runoilija. Oo kuule ihan rauhassa vaan. Tosin runoilija on pyhä mies. Oo kuule ihan rauhassa vaan meijän puolesta vaikka joulupukki.

Ei kommentteja: